Reklamácia tovaru
Na tovar zakúpený u nás máte podľa zákona záručnú dobu 2 roky, pokiaľ nie je v priloženom záručnom liste uvedené inak. Záručná lehota začína platiť dňom prevzatia tovaru.
V nasledujúcich bodoch prinášame stručný návod ako postupovať pri reklamácií tovaru:
Reklamácia pri preprave:
Náš tovar sa snažíme baliť tak, aby sa zminimazovala možnosť poškodenia pri preprave. Môže sa však stať, že k poškodeniu obalu a následne aj tovaru pri preprave dôjde. V takom prípade postupujte následovne:
1. Tovar nepreberajte a oboznámte prepravcu so skutočnosťou.
2. Vypíšte s prepravcom Protokol o škode.
3. Zároveň vás prosíme o zaslanie informačného mailu na info@rajkolobeziek.sk aby sme sa o tejto skutočnosti dozvedeli čo najskôr a vedeli vás informovať o ďalšom postupe.
Reklamácia osobne na predajni:
Pokiaľ sa na tovare vyskytla vada, na ktorú sa vzťahuje záruka máte právo ho reklamovať priamo na predajni poprípade prostredníctvom pošty/ prepravnej spoločnosti.
1. Pri reklamácii je potrebné so sebou priniesť okrem tovaru aj doklad o kúpe a záručný list (pokiaľ bol pri tovare pribalený).
2. Tovar prosím prineste kompletný, očistený a suchý.
3. Spíšemes vami reklamačný formulár a najneskôr do 30 dní vás bude informovať o vyhodnotení reklamácie a ďalších postupoch.
V prípade nejasností nás neváhajte kontaktovať na tel. čísle 0944 198 309 alebo na info@rajkolobeziek.sk
Reklamácia prostredníctvom pošty/ prepravnej spoločnosti:
Pokiaľ sa na tovare vyskytla vada, na ktorú sa vzťahuje záruka máte právo ho reklamovať priamo na predajni poprípade prostredníctvom pošty/ prepravnej spoločnosti.
1. Skontrolujte si, či je tovar v záručnej lehote.
2. Vyplňte a vytlačte si Reklamačný formulár a vložte ho do jedného balíka spolu s tovarom na reklamáciu, dokladom o kúpe/faktúrou a záručným listom (pokiaľ bol pri tovare pribalený).
3. Tovar prosím zasielajte kompletný, očistený a suchý.
4. Tovar starostlivo zabaľte, aby nedošlo behom dopravy k ďalšiemu poškodeniu.
5. Balík zašlite na adresu predajne:
Raj Kolobeziek
Budovaťelská 2
Trenčín 911 05
Slovenská republika
6. Tovar neposielajte na dobierku, v takom prípade nebude balík prevzatý a prepravca vám ho vráti späť. V prípade, že budete tovar zasielať prostredníctvom Slovenskej pošty, nevyužívajte službu ,,Balík na poštu“ (čas vybavenia žiadosti sa v takom prípade predĺži o dobu odbernej lehoty určenej na uloženie balíka).
7. Po prijatí balíka vás budeme najneskôr do 30 dní informovať o vyhodnotení reklamácie a ďalších postupoch.
8. Pokiaľ sa vám nechce tovar baliť a zasielať môžete nám ho odovzdať aj priamo na predajni počas otváracej doby.
V prípade nejasností nás neváhajte kontaktovať na tel. čísle: 0944 198 309 poprípade na info@rajkolobeziek.sk
NEZABUDNITE PROSÍM DO KAŽDEJ REKLAMÁCIE UVIESŤ, ČO PRESNE MÁME S VAMI ZAKÚPENÝM TOVAR ROBIŤ – AK CHCETE INÚ VEĽKOSŤ ALEBO CHCETE TOVAR ROVNÚ VRÁTIŤ APOD.
Po urýchlení reklamácie potrebujeme správne fotky a to:
detail problému (min. 2 fotky)
celý produkt
ak reklamujete dosku alebo kolobežku, tak nezabudnite vyfotiť aj spodok dosky
poprípade priložte aj video
Čím viac fotiek budeme mať od Vás k dispozícii, tým lepšie. Zrýchlite tak priebeh celej reklamácie.
Pokiaľ máte stále akékoľvek nejasnosti, neváhajte sa na nás obrátiť.
Nesplnil tovar vaše očakávanie? Alebo vám nesadla veľkosť?
V nasledujúcich bodoch prinášame stručný návod ako postupovať pri vrátení tovaru:
1. Tovar zakúpený cez e-shop môžete vrátiť do 14dní od jeho doručenia, výnimkou je tovar zhotovený na mieru napr. montáž a vŕtanie viazania na lyže na mieru a tovar, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť napr. impregnačné a čistiace prostriedky (takýto tovar nemožno vrátiť).
2. Tovar, ktorý chcete vrátiť musí byť v pôvodnom obale s pôvodnými visačkami, nepoškodený, nepoužívaný a vrátane prípadného príslušenstva, tak aby bol použiteľný na ďalši predaj.
3. Vyplňte a vytlačte si Odstúpenie od zmluvy a vložte ho do jedného balíka spolu s faktúrou a tovarom.
4. Tovar starostlivo zabaľte, aby nedošlo behom dopravy k poškodeniu.
5. Balík zašlite na adresu predajne:
Raj Kolobeziek
Budovaťelksá 2
Trenčín 911 05
Slovenská republika
6. Tovar neposielajte na dobierku, v takom prípade nebude balík prevzatý a prepravca vám ho vráti späť. V prípade, že budete tovar zasielať prostredníctvom Slovenskej pošty, nevyužívajte službu ,,Balík na poštu“ (čas vybavenia žiadosti sa v takom prípade predĺži o dobu odbernej lehoty určenej na uloženie balíka).
7. Peniaze vám vrátime do 14 dní od prijatia tovaru na účet, ktorý ste zadali na zmluve o odstúpení.